Üdvözlöm, a nevem Bodor János!

 

Bodor-János Magamról: -Tizenéves koromban kaptam egy nagy fertőzést, melynek a neve tőzsde volt. Igaz az élet közel 10 évig, egy teljesen más irányba irányította az életemet. Alapvégzettségem Épület-villamossági szerelő. Érettségi és hegesztői vizsgák után, kezdődött el az igazi felismerésem, és beismerem az élettel és leginkább önmagammal kapcsolatban, mikor megtapasztaltam az élet és önmagam csodáit és a poklok-poklát egyaránt. /megkaptam, és megismertem önmagam/-Facebook /privát/ Gyerekkóri álmom felébredése, a befektetési biztosítások eszközalapjaival Unit-Linked folytatódott, majd megérkeztek az életembe a Tőzsdei ETF alapok Közben Értékpapír és tőkepiacot tanultam Budapesten, azonban a kereskedésben kevés hasznát veszem, mert a kereskedés maga az emberi alaptermészet, érzelmi és mentális döntések sorozata.

Tehát minél őszintébben feldolgozni az információt, és meghozni az objektív (valóságos) döntést. Mivel minden mindennel összefüggésben van, és szinte a különböző piacok egymás indikátorai /mutatói/, szerintem összességében kell látni a pénzügyi termékeket, és úgy meghozni a döntést. Ha például, bármilyen opcióról, vagy tőzsdei ETF alapról van szó, hogyan is hozhatok döntést, ha az opciónál nem ismerem a mögöttes terméket. Vagy a tőzsdei ETF és befektetési alapok esetében nem ismerem az árfolyamkockázatot, vagy hogy milyen, mennyi részvényből, illetve mekkora a szektor és az ország %-os kitettsége /súlya/ egy alapnak, ami nagyban meghatározza egy alap mozgását és teljesítményét.

Fokozódott a belső késztetés, és szinte magába szippantott a gyerekkóri álmom, ami 180 fokos fordulatot eredményezett az életem minden területén. Ezt a késztetést, még fokozta és erősítette bennem, (néhány ismertebb szerzőt említek): André Kostolany, Soros György, Peter Lynch, Birger Scháfermeier, P.Coelho, Osho, Müller-Popper Péter, Dr. J. Murphy, K. Tepperwein, J. Livermore, J. Ross, Dr. Wayne W. Dyer, Csernus Imre írásai, tapasztalatai, gondolatai.

Természetesen a “szamárlétrát”, én is megmásztam, ebből is nagyon sokat tanultam és tanulok minden téren, amit hálásan köszönök mindenkinek. Dolgoztam az ING-nél, Buda-Cash Brókerháznál, online forex brókereknél és több brókerházzal volt ilyen vagy olyan együttműködési megállapodás.

Így jutottam el ide, hogy most ezt olvassa kedves olvasom (befektető), hogy teljesen függetlenül, saját számlás napon belüli (day trade) vagy napon túli (swing trade) kereskedések mellett, azt csinálom amit szeretek.

Szeretem csinálni és megosztani Önnel…

...felvázolni, bemutatni és értékesíteni a tőzsdei ETF -és befektetési alapokat, valamint a szorosan ide tartozó biztosítási Unit-Linked eszközalapokat. Egyszerűen fogalmazva, szeretek az alapokkal foglalkozni. …a /konzervatívabb biztonságosabb/ tőzsdei ETF -és befektetési alapokban rejlő lehetőségeket, összetevőikkel /részvény, nyersanyag, termény, deviza/ együtt. -Facebook tőzsdei alapok (ETFs)

Amennyiben befektetési szándéka van, és Önnek fontos szempont egy rugalmasabb és költséghatékonyabb befektetési forma, amivel több pénz marad a zsebében. Akkor válaszon tőzsdei ETF vagy Befektetési alapot.

Amennyiben észrevétel, javaslata, gondolata és kérdése van az alapokkal kapcsolatban, szívesen fogadom. Sőt, bátran írjon.., mert így válhatók egyre jobbá!

Üdvözlettel, Bodor János,
Alapok Mustangja. /Önmagam felismerésével, beismerésével és változtatásával lovagolom be, életem belső késztetései csodálatos világát/


Telefon: +3630/844-8702
e-mail : info@tozsdeialapok.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://tozsdeialapok-etf.blog.hu/api/trackback/id/tr135503661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása